جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :10 جمادی الاول 1441
تاریخ میلادی : یکشنبه، 05 ژانویه 2020م

شماره صدور:1441/06

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

رهایی این ملت از بحران‌ها و حفظ کرامت‌اش تنها با پیروی از طریقه اسلامی بدست می‌آید

(ترجمه)

تقریباً سه ماه از آغاز جنبش و حرکت مردمی در عراق گذشته است که کثرت‌ و شدت شعله‌اش در میان بخش‌های عظیمی از مردم انتشار یافت، به‌شمول متخصصین بخش‌های مختلف جامعه مانند داکتران/پزشکان، انجینر‌ها/مهندسین، دانشجویان دانشگاه‌ها، افراد قانون‌مند و سیاست‌مدار، تاجران/بازرگانان و نیروهی از افراد بدون شغل با در دست داشتن سند علمی‌شان و هم‌چنین بعضی قبیله‌ها و رهبران قبیله‌ها در ولایات/استان مرکزی و جنوبی- بجز اندک افراد- دیگر تمام شان در تظاهرات مذکور بخاطر حمایت از این قیام مردمی که در نتیجه لبریز شدن صبرشان در مقابل بی‌عدالتی شدید و وضعیت ناگواری‌که از سوی دولت‌های متوالی که توسط کافران در سال 2003م در این سرزمین بنیاد گذاشته شد، قدعلم نموده و برخاستند.

علی‌رغم درهم‌گسیختن و اختلال تقریباً کامل زنده‌گی در چندین تاسیسات یا مناطق کشور، گروه‌های حاکم در قدرت تاکنون جایگاه خود را با استفاده از حیله، مکر و بیانات دروغین و نیز با دادن روحیه کاذب به مردم‌شان مانند این که می‌خواهند واقعیت فاسد را اصلاح می‌نمایند، حفظ نمودند. بناً تمام این ترفندها تنها بخاطر بقای‌شان در قدرت بود و تا این‌که زمام امور را توسط چرخاندن بعضی چهره‌های کثیف، به‌دست بگیرند! ‏با ادامه ترور فزیکی و اختطاف فعالان که توسط گروه‌های نظامی ایرانی صورت گرفت، شمار این معترضان افزایش نخواهد یافت مگر این‌که در موقف کنونی‌شان در مورد رد تمامی احزاب حاکم کشور، بیشتر از این "ثابت قدم" خواهند ماند.

عراق بخاطر تنظیم امور مردمش بدون رهبر شده است؛ چون که رییس جمهور آن استعفا نمود، از سوی دیگر "عالیجناب کشور" رییس جمهور بهرام صالح در میان آتش جوانان انقلابی و در میان فشار‌های احزاب فاسدی که اتهامات مبتنی بر عامل اصلی ویرانی اوضاع کشور را بر گردن حکومت و قاتون اساسی انداخته اند، قرار گرفته است. بناً، باوجود مهلت تعیین شده‌ای قانون‌ اساسی، تاکنون در نصب و واگذرای جانشین نخست وزیر استعفاء کننده عبدالمهدی ناکام مانده اند، که این امر حکومت را در برابر هر مشاهده ‌کننده‌ی اوضاع کشور‌شان، ریشخند و جوکر معرفی نمود.

در مواجهه با این چنین اوضاع ستیزه‌جو و نابسامان، امریکا به یک معمای بدبختی برای غلامانش در عراق تبدیل شده است و امریکا از تانوانی افرادش در مهار معترضین خشمگین خیابان‌ها ناراحت است و با در نظرداشت همین واقعیت - پس از یک سکوت طولانی در ارگان‌ها یا سازمان‌های ایران و نیروی نظامی گسترش‌یافته‌اش در کشور، او یکی از سگ‌های خونخوارش همانا قاسم سلیمانی را قربانی کرد، که همین سگ کثیف خون اکثریت مردم بی‌گناه را در عراق، سوریه، لبنان و یمن ریختانده است. امریکا این عمل را در انتقام از زخم برداشتن غرورش من‌حیث یک ابرقدرت پس از حمله بر سفارتش در بغداد از طرف ملیشه‌های که از یک‌سو در نظارت‌اش بود و از سوی دیگر بخاطر کوشش‌های تند و سبک‌اش با گروه‌های که امریکا و بادارانش را در عراق رد می‌کنند انجام داد، و سوماً -امریکا این عمل را- بخاطر آماده‌سازی و نورمال نگه‌داشتن تنظیم اوضاع در عراق انجام داد که بعداً بتواند با وارد کردن غلام جدیدش در حکومت که چهره‌اش تاکنون بدنام و خدشه‌دار نشده، دولت را برای او واگذار کند، بناً او احتمالاً کشور را از بحران‌های کنونی بیرون می‌کشد.

ای جوانان عزیز انقلابی! طوری‌که ما بر واقعیت رنج‌های‌تان روشنی افگندیم و پرده حقایق را در چشمان‌تان واضحاً باز کردیم، ما هوشیارانه و مخلصانه شما را در برابر نتیجه پیروزی از عقاید کفری در سیاست و در تنظیم امور مردم توسط وهم و فریب دموکراسی کفار و سکولاریسم رسوا کننده، نصیحت و تذکر می‌دهیم که از یک‌سو شما را در خواب و خیالات کاذب‌اش فرو می‌برد و از سوی‌دیگر شما را از راه نجات و هدایت دور می‌کند که الله سبحانه‌و‌تعالی می‌خواهد امت شریعت‌ اسلام حنیف و پاک‌اش را بالای تبلیغ‌کننده‌گان فرقه‌گرایی زشت و نژاد پرستی بدبخت، اجرا کنند. فهلذا دوباره به اسلام تحت عدالت‌، امنیت و زنده‌گی مرفه‌اش بازگشت کنید.

﴿وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيراً مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ * أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْماً لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ﴾

[مائده: 49-50]

ترجمه: و ميان آنان به موجب آنچه الله(سبحانه‌وتعالی) نازل كرده داورى كن و از هوای نفس ایشان پيروى مكن و از آنان برحذر باش مبادا تو را در بخشى از آنچه الله(سبحانه‌وتعالی) بر تو نازل كرده به فتنه دراندازند. پس اگر پشت كردند بدان كه الله(سبحانه‌وتعالی) مى‏‌خواهد آنان را فقط به[سزاى] پاره‏ اى از گناهان‌شان برساند و در حقيقت بسيارى از مردم نافرمانند. آیا آن‌ها حکم جاهلیت را(از تو) می‌خواهند؟ و چه کسی بهتر از الله(سبحانه‌وتعالی) برای قومی‌که اهل یقین اند، حکم می‌کند؟

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه عراق

مترجم: زکریا وهاج

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه