جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :6 جمادی الثانی 1441
تاریخ میلادی : جمعه، 31 ژانویه 2020م

شماره صدور:1441 / 05

دفتر مطبوعاتی
ولايه مصر

اعلامیه مطبوعاتی

ای اهل کنانه‌ی مصر، به‌شمول مخلصین‌اش در ارتش، معامله ترامپ را رد کردند و فردا اقصى را از هتک حرمت یهودیان پاک‌سازی خواهند کرد! فردا نزدیک است!

ترجمه)

پس از اظهار نظر -سایر افراد- در مورد اعلام طرح صلح یا به اصطلاح معامله قرن توسط "ترامپ"، وزیر خارجه مصر در بیانیه‌ای که در ویب‌سایت رسمی‌اش به نشر رسیده بود، چنین گفت: «مصر اهمیت رسیدگی به ابتکار ادارۀ دولت امریکا را برای تقاضای بدست آوردن قضیه مسکن یا زمین فلسطینی‌ها را مهم می‌پندارد، بدین منظور تا بتوانند ازین طریق حقوق کامل مشروع اهل فلسطین را از طریق تأسیس یک حاکمیت یا دولت مستقل در اراضی اشغال‌شده فلسطینیان مطابق مقررات و مشروعیت بین‌الملی احیاء کنند.» دولت مصر، در بیانیه‌اش بر دو حزب ذینفع و مربوطه خطاب کرد: «طرفین معتقد به یک توجه کامل و دقیق در خصوص سیاست امریکا شوند تا در حمایت و سایه‌ی امریکا مجرای گفت‌وگوهای باز و صلح پایدار را برای ازسرگیری مذاکرات چند جانبه میان اسرائیل، فلسطین و سایر قدرت‌های جهان به‌دست بیاورند.»

در این بیانیه‌ی ناچیز و میان‌تهی، وزیر امور خارجه مصر اعلام نمود که قضیه فلسطین در واقع قضیه‌ا‌ی‌ست که تنها مربوط به مردم فلسطین می‌شود. بناً باکمال بی‌شرمی وی به دو حزب ذینفع و مربوطه صدا زد تا به‌طور دقیق‌تر در مورد مجرای گفت‌و‌گوهای باز و معامله(طرح صلح) ترامپ جنایت‌کار توجه داشته باشید؛ در حالی‌که او می‌دانست، قضیه فلسطین طبق شریعت بخاطر خاک اسلامی‌اش که از سوی یهویان به کمک غرب کافر و حکام خائن در سرزمین‌های اسلامی غصب شده، در واقع قضیه امت اسلامی محسوب می‌شود. ‏فلهذا این امر برای تمام امت مسلمه واجب است تا برای آزادسازی و پاک‌سازی سرزمین مبارک فلسطین از حاکمیت یهود فعالیت و قدعلم نمایند و این سرزمین را همان‌گونه که بود و باید باشد، به خاک اسلامی برگردانند.

امت دیگر از حکام مسلمانان به‌شمول حکام عرب و غیر عرب و هر حرکت دیگر، توقع ندارد؛ زیرا آنان غلامانی بیش نیستند که بجز تطبیق آن‌چه برای‌شان از جانب بادارهای‌ استعمارگر غرب کافر امر می‌شود، دیگر چیزی انجام نمی‌دهند. بناً بر این عقیده اند این عمل‌(غلامی بر کفار) تخت و تاج حاکمیت‌شان را از ویرانی محفوظ نگه‌ می‌دارد...  ‏آری! دقیقاً امت از این حکامی‌که تنها برای آنان حقارت و غلامی را به ارمغان آورده دست کشیده‌ اند و این امت بر فرزندان مخلص‌اش در ارتش حساب می‌کنند که آن‌ها هرگز حقارت و رسوایی را نمی‌بپذیرند؛ طوری‌که آن‌ها می‌بینند چگونه رژیم توانایی‌های امت را هدر داده و وی را در دست دشمنانش تسلیم نموده و در نهایت آنان را در معرض بدترین شنکجه قرار داده اند. به ارتش مصر که قبلاً صلیبیان را از بیت المقدس اخراج و جلو پیشروی تاتارها را گرفته بود، جایز نیست که بیکار و بیهوده وقت خود را تلف کنند؛ طوری‌که اکنون همین ارتش در حال تماشای "مسری" رسول الله صلی الله علیه و سلم اند که به دستان ناپاک یهودیان که شدیدترین مردمی‌که در عداوت و دشمنی علیه مؤمنان قرار دارند، سپرده می‌شود.

بگذارید که این توطئه‌ها از سوی غرب و شرق و از سوی حکام بی‌شرم و رسوا علیه امت و فلسطین در قلب فرزندان مخلص مان در ارتش مصر و سایر افواج مسلح مسلمانان یک انگیزه و شعله‌ای ایجاد کند تا بتوانند این رژیم‌های فاسد را سرنگون و خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت را دوباره تأسیس نماید تا یک‌بار دیگر عزت و قوت گم‌گشته‌ی مسلمانان احیاء شود. بگذارید امت همان‌طوری‌که بود و همان‌طوری‌که الله سبحانه‌وتعالی می‌خواهد، یعنی بهترین امتی‌که تاکنون برای بشریت آفریده شده اند(خير أمة أخرجت للناس) دوباره احیاء و قدرت جهان را به‌ دست بگیرد، و هم‌چنین سیرت و میراث انصار را دوباره احیاء کنند که الله سبحانه‌وتعالی و رسولش صلی الله علیه وسلم را نصرت و یاری دادند. بناً الله سبحانه‌وتعالی از آنان در کتاب مقدس‌اش تا روز آخرت یادآوری کرده است.

ای مخلصین در ارتش کنانه!

شما با اذن الله سبحانه‌وتعالی توان و قدرت شکست دادن دشمنان‌تان را دارید. ‏دولت‌های استعمارگر کافر در ظاهر قوی معلوم می‌شوند؛ ولی در حقیقت ضعیف هستند. ‏آنان اسلحه‌های پیشرفته‌ای دارند؛ مگر مردان شجاع و قوی ندارند. بناً اسلحه بدون مردان شجاع در مقابل  مؤمنان که شاید از لحاظ اسلحه ضعیف؛ ولی در جنگ قوی‌تر اند، ضعیف می‌باشند. ‏کیان یهودی ضعیف‌تر از خانه عنکبوب در مقابل نعره‌های "الله اکبر" مجاهدین است؛ زیرا این مجاهدین عقیده صادق و پر جنب و جوشی از خود ظاهر می‌کنند که این امر به آنان قدرت جنگی بی‌همتای علیه ظالمان می‌دهد. بدانید که الله سبحانه‌وتعالی همراه شما است و امت اسلامی در حمایت‌تان ایستاده است و هرگز نمی‌گذارد شما پایین بیفتید، همان‌طوری‌که منتظر روزی هستند هنگامی‌که شما پرچم یا رايه لا إله إلا الله محمد رسول الله را بلند نمایید و آن روزی‌ست که مؤمنان از نصرت الله سبحانه‌و‌تعالی شادمان خواهند شد.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انْفِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الْأَرْضِ أَرَضِيتُمْ بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الْآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الْآخِرَةِ إِلَّا قَلِيلٌ﴾

[توبه: 38]

ترجمه: ای مؤمنان! چرا هنگامی‌كه به شما گفته می‌شود: (برای جهاد) در راه الله(سبحانه‌و‌تعالی) حركت كنيد، سستی می‌كنيد و دل به دنيا می‌دهيد؟ آيا به زندگی اين جهان به جای زندگی آن جهان خوشنوديد؟ (و فانی را بر باقی ترجيح می‌دهيد؟ آيا سزد كه چنين كنيد؟) تمتع و كالای اين جهان در برابر تمتع و كالای آن جهان، چيز كمی بيش نيست.‏

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر- ولایه مصر

مترجم: زکریا وهاج

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه