جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :1 رجب 1442
تاریخ میلادی : شنبه، 13 فوریه 2021م

شماره صدور:08/1442

دفتر مطبوعاتی
ولايه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

ای مسلمانان! یک قرن از سقوط خلافت گذشته است؛ آن را تأسیس کنید

(ترجمه)

از زمانی که غرب استعمار‌گر کافر در ماه رجب سال 1342 هـ.ق مطابق مارس 1924 م به همکاری مصطفی‌کمال خائن و خیانت کاران ترک و عرب خلافت را از بین برد، صد سال می‌گذرد. صد سال می‌شود که امت اسلامی در برده‌گی بسر برده و تا هنوز در انحطاط فکری فرو رفته؛ از مفکوره‌های فاسد ملی، قومی، عدم وحدت، تقسیم سرزمین‌ها، از دست دادن عزت، وابسته‌گی سیاسی؛ اقتصادی، اجتماعی و عدم تصمیم‌گیری، رنج می‌برد. برعلاوه؛ نظام خون‌آشام سرمایه‌داری در چهرۀ منفور دموکراسی ثروت کشور‌های ما را به یغما برده و در شرق و غرب در سرزمین‌های اسلامی خون مسلمانان را می‌مکد. کفار استعمار‌گر با این هم قانع نشدند؛ لذا، تلاش نمودند تا اسلام را دین وحشت و ترور برای مردم تحریف نمایند، دینِ که باعث پایمال نمودن حقوق غیر مسلمانان می‌گردد. با وجود این همه دسایس و توطئه‌ها و در نبود سپر امت "خلافت" این دین سریع‌ترین دین در حال رشد ،در سراسر جهان گردیده است. هنگامی که آن‌ها نتوانستند از رشد و گسترش اسلام در خانه‌ها و میان اطفال شان جلو‌گیری نمایند، غرور؛ آن‌ها را واداشت تا بالای مقدسات و ارزش‌های مسلمانان، بالای پیامبر صلی الله علیه و آله و‌سلم و سپس به قرآن توهین کنند. در قدم بعدی؛ عمداً تلاش نمودند سنت پیامبر صلی الله علیه و‌سلم را محو و مسلمانان را دچار شک و شبهه نمایند. در واقع؛ تعصب و نفرت بی‌هودۀ آن‌ها تا سرحدِ رسید که حتی خون زنان عفیف مسلمان را در جاده‌های اروپا ریختاندند و از طرف دیگر بی‌شرمانه ادعای کاذبانۀ دفاع از حقوق زن را نیز می‌کنند.

برعلاوه؛ از مسلمانان می‌خواهند تا مفکورۀ تغییر جامعه که اساس و بخش مهم اسلام را تشکیل می‌دهد "تغییر جامعه به شکل سیاسیِ آن" را رها کرده و اسلام را محدود به عبادات در مساجد سازند! این چنین قضایا تنها گوشۀ کوچک از مثال‌های جنگ علیه اسلام و حاملین دعوت به شمار می‌رود.

برای بیرون رفت از این سیاه‌چال تاریک؛ حزب‌التحریر تا هنوز با لطف و فضل الله سبحانه و‌تعالی مانند کوه مستحکم، کوشا و با دعوت‌گران مخلص و دلیر، بیرق تغییر سیاسی را در سرزمین‌های اسلامی به اهتزاز درآورده است تا الله سبحانه و‌تعالی با احیای خلافت راشدۀ ثانی بر منهج پیامبر صلی الله علیه و‌سلم مسلمانان را پیروز و یا درین راه هلاک گرداند. یقیناً این دولت "خلافت" با فضل و مهربانی الله سبحانه و‌تعالی با بصیرت و بصارت کامل، امور مسلمین را رعایت می‌کند؛ امید است الله سبحانه و‌تعالی نصرت خود را نصیب ما گرداند. به همین منظور؛ حزب با توکل به الله سبحانه و‌تعالی کمپاینی را تحت عنوان "ای مسلمانان! یک قرن از سقوط خلافت گذشته است؛ آن را تأسیس کنید" با واحد نمودن انرژی امت و سخنرانی در رسانه‌ها به اذن الله سبحانه و‌تعالی راه اندازی نموده تا مردم را در بارۀ اهمیت خلافت آگاه سازد که کاروان این کمپاین توسط عالم برجسته عطا بن خلیل ابورشته رهبری می‌شود تا به مقصد اش برسد. هدف این کاروان احیای خلافت راشدۀ ثانی بر منهج پیامبر صلی الله علیه و‌سلم و کسب رضایت الله سبحانه و‌تعالی می‌باشد که این تلاش توسط ظلم ظالمین و دسیسه‌های نوکران غربی هیچ وقت متوقف نشده، زیرا حزب این قضیه "خلافت" را قضیه سرنوشت ساز "قضیه مرگ و زنده‌گی" می‌داند. تحت سایۀ خلافت؛ هدف و مسیر درست زنده‌گی مهیا می‌شود. تحت سایۀ خلافت؛ مسلمانان عزیز و از آن‌ها محافظت می‌گردد. خلافت؛ دولتی‌ست که از توهین دین و فساد دنیا محافظت می‌کند. خلافت؛ دولتی‌ست که حق را از باطل جدا می‌سازد؛ تحت سایۀ خلافت ؛قضات عادل منصوب، سرحدات محفوظ، سرزمین‌ها بدون مرض و رهبران واقعی با ندای حق تربیه می‌شوند. خلافت؛ دولتی‌ست که سرزمین‌های اسلامی را از زیر استعمار کفار و نوکران آن‌ها و از وحشت غرب وحشی نجات می‌بخشد. خلافت؛ دولتی‌ست که عدالت و خیر را گسترش، اسلام و مسلمین را معزز، بی عدالتی و ظلم را ریشه‌کن، کافران و منافقان را حقیر و ذلیل می‌گرداند.

حزب‌التحریر-ولایه لبنان من‌حیث بخش این کمپاین‌مقدس از مسلمانان لبنان می‌خواهد تا از طریق منابر، شوری‌ها و رسانه‌ها درین کمپاین سهیم شده و پیام آن را برای مردم برسانند. زیرا؛ درین ماه "ماه رجب" ماه خیر و برکت، الله سبحانه و‌تعالی رحمت خود را بالای مسلمین نازل می‌نماید، امید است که الله سبحانه و‌تعالی به برکت ماه رجب نصرت خویش را نصیب ما کرده و با این وعدۀ مبارک اش ما را عزت بخشد.

﴿وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئاً وَمَن كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُ  ولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ﴾

]نور:55[

ترجمه: خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند وعده می‌دهد که قطعاً آنان را حکمران روی زمین خواهد کرد. همان‌گونه که به پیشینیان آن‌ها خلافت روی زمین را بخشید؛و دین و آیینی را که برای آنان پسندیده، پابرجا و ریشه‌دار خواهد ساخت و ترس‌شان را به امنیّت و آرامش مبدّل می‌کند، آن‌چنان که تنها مرا می پرستند و چیزی را شریک من نخواهند ساخت و کسانی که پس از آن کافر شوند، آن‌ها فاسقانند.

هم‌چنان پیامبر صلی الله علیه و‌سلم نیز چنین مژده داده است:

«ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّة»

ترجمه: سپس؛ خلافت بر منهج نبوت خواهد آمد.

حزب‌التحریر شما را دعوت می‌کند تا از ویب‌سایت و رسانه‌های اجتماعیِ که در آن فعالیت دارد، دیدار کرده و ثواب این کمپاین را در سراسر لبنان و جهان شریک سازید. در میدان عمل با حاملین دعوت که شب و روز دعا و کار می‌کنند، یک جا شوید تا خورشید اسلام در سرزمین عدالت و حق دوباره طلوع نماید تا این دولت "خلافت بر منهج نبوت" مسلمین و غیر مسلمین را نیز از تاریکیِ ظلمت به سوی نور هدایت، رهنمایی کند. یا الله! غم و اندوه عدم‌خلافت را با نصرت خویش از ما دور بگردان؛ همان گونه که از بهترین اشخاص دور ساختی.

﴿إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً﴾

]طلاق:3[

ترجمه: خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است.

#أقيموا_الخلافة
#ReturnTheKhilafah
#YenidenHilafet
#خلافت_کو_قائم_کرو

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه لبنان

مترجم: عبدالله صالحی

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه