جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :25 رمضان 1441
تاریخ میلادی : دوشنبه، 18 می 2020م

شماره صدور:18/ 1441

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

نه دیموکراسی و نه هم سرمایه‌داری می‌تواند از سرزمین و عقیدۀ مان محافظت کند؛ این تنها اسلام و احکام شرعی آن است که قادر به انجام این کار است

(ترجمه)

در یک اقدام خطرناک و بی‌سابقه، ماموریت اتحادیه اروپا در  عراق پرچم "هم‌جنس‌گرایی(LGBTQ)" را در قرارگاه‌ خویش، پایتخت این کشور برافراشت. این امر یک اقدام ناخوشایند و زشت است که از آن نباید چشم‌پوشی و یا در مقابل آن خاموش نشست. این اقدام خطرناک، یک عمل قبیح و بی‌شرمانه‌ای است که مبنی‌بر یک چالش پر سروصدا در مقابل احساسات عراقی‌ها به شمار می‌رود، که بیشترین آن‌ها اسلام را که به پاکی و عفت، حفاظت عزت، اخلاق نیکو و حفظ پاکی سرشت و طبیعت انسان امر می‌کند در زنده‌گی خود عملی می‌کنند.

﴿فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا، لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ﴾

[روم: 30]

ترجمه:  فطرت الهی است، که (الله سبحانه‌و‌تعالی) مردم را بر آن آفریده است، دگرگونی در آفرینش الله نیست.

مرکز اتحادیۀ اروپا از احساسات دولت‌های کافر خود در جهت برهنگی و تخریب اخلاق و نادیده گرفتن آموزه‌های پیامبران نیابت می‌کند که الله سبحانه وتعالی آن‌ها را جهت اصلاح بشریت فرستاده بود؛ لذا در خصوص بلند نمودن بیرق همجنس‌گرایی(LGBTQ) "  این خود یک نوع تلاشی است که امت اسلامی باید آن را احساس کند. بدین اساس، این واکنش‌ها مبنی‌بر آن‌ مسائل‌ است که آن‌ها انجام داد‌ه‌اند، به‌دلیل این‌که در عقب آن شر بزرگ و حیله‌گری‌های مانند در نظر گرفتن جرائم زنا، در ازدواج آوردن زن مسلمان با یک کافر و ارتداد از دین اسلام به عسیویت یا دیگر ادیان... به عنوان آزادی‌های شخصی که تحت حمایت و پشتیبانی قوانین عقیده کفری آن‌ها می‌باشد.

از این‌رو، دولت عراق و احزابی‌که خود را اسلامی معرفی می‌کنند و از آدرس اسلام سخن می‌گویند، باید اقدام راسخ و قاطعی را علیه این جنایت و نقض احساسات مسلمانان انجام دهند و با اخراج این نماینده‌ها از حریم عراق که اعمال ناپسند و کفرآمیز را ترویج می‌دهند، عبرتی برای دیگر ولگرد‌ها باشد. درعین حال، نخست ‌وزیر الکاظمی  باید بداند که چنین عملکرد و رویارویی نقض اساسی بر حاکمیت این کشور است که او جهت حفاظت از ارزش‌ها و خدمت به آن تعهد کرده بود. پس اگر او در این امر کوتاه بیاید، دیگران حتی بیشتر از کوتاه خواهند آمد و وضع از این بدتر خواهد شد. الله متعال در کتاب حکیم‌اش ما را در برابر دسیسه کفار و منافقان هشدار داده است:

﴿ إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ، وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ﴾

[نور: 19]

ترجمه: بی‌گمان کسانی‌که دوست می‌دارند، فاحشه و زنا در میان مؤمنان پخش گردد، ایشان در دنیا و آخرت عذاب دردناکی دارند. اللَّه (سبحانهوتعالی) می‌داند و شما نمی‌دانید!

دفتر مطبوعاتی حزب‌‌‌‌التحریر-ولایه عراق

مترجم: ارسلان مبارز

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه