سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :1 شوال 1443
تاریخ میلادی : یکشنبه، 01 می 2022م

شماره صدور: 1443 AH/ 07

دفتر مطبوعاتی

اعلامیه مطبوعاتی

حزب‌التحریر بریتانیا تظاهراتی را علیه مداخله امریکا در سیاست داخلی پاکستان راه‌اندازی خواهد کرد

 

(ترجمه)

اعضای حزب التحریر-بریتانیا به روز شنبه، 7 می، ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر تظاهراتی را در مقابلکمیسیون عالی پاکستان در لندن علیه مداخله امریکا در سیاست پاکستان، راه‌اندازی می‌کند. این تظاهرات تحت عنوان؛ "آزدای، نه مداخله –مداخله امریکا در امور پاکستان و عادی‌سازی روابط با هند را توقف دهید." راه‌اندازی می‌گردد.

سخنگویان واقعیت اسفبار مداخله امریکا در امور داخلی و خارجی پاکستان را مورد بحث قرار خواهند داد؛ به گونه‌ای که آن‌ها تصمیم خواهند گرفت که چه کسی پاکستان را اداره خواهد کرد؟ پالیسی اقتصادی پاکستان چگونه خواهد بود، و این که آیا از کشمیر دفاع خواهد شد یا آن را به برنامه عادی‌سازی با هند واگذار خواهد شد؟

مسلمانان در بریتانیا صدای شان را بلند خواهند نمود که آن‌ها قطعاً مداخله امریکا و تسلیمی سرزمین مسلمانان به رژیم افراطی ملی‌گرای هند به دستور امریکا را که هرگز به مردم پاکستان خدمت نمی‌کند و نه هم می‌گذارد که پیام اسلام به سایر ملل حمل شود، هرگز نخواهند پذیرفت.  

﴿ الٓر كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَىٰ صِرَاطِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ﴾ [ابراهیم:1]

ترجمه: الر (الف. لام. را) این (قرآن) کتابی‌ست که بر (ای پیامبر) نازل کردیم، تا مردم را به فرمان پروردگارشان از تاریکی‌ها (ی شرک و جهالت) به سوی روشنایی (ایمان و دانش) در آوری، به سوی راه (الله) پیروزمند ستوده.

یحیی نسبت

نمایندۀ مطبوعاتی حزب‌التحریر-بریتانیا 

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه