شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :17 صفر 1440
تاریخ میلادی : جمعه، 26 اکتبر 2018م

شماره صدور:۰۴/۱۴۴۰

دفتر مطبوعاتی
ولايه تانزانیا

اعلامیه مطبوعاتی

خفاشان ویلگرد؛ شبانگاه دفتر استاد عمادالدین حاذق، یک تن از اعضای حزب التحریر را مورد هجوم قرار دادند

(ترجمه)

به تاریخ ۲۵ اکتوبر ۲۰۱۸م خفاشان ویلگرد، شبانگاه به دفتر استاد عمادالدین حاذق وکیل مدافع در محکمۀ استناف و یکی از چهره‌های مشهور حزب التحریر-تانزانیا هجوم برده و تمام اسناد و مدارک دفتر مذکور را از بین بردند. با این‌حال، پیام‌های تهدیدآمیزی را بر روی دیوار‌های دفتر وی برجای گذاشتند.                                                    

این عمل پست و شرم‌آور آن‌ها به ما ناشناخته نیست و برای ما شناخت آنانی‌که در عقب این عمل پست قرار دارند، مشکل نیست. اگر قصد چپاول‌گران هدف قرار دادن استاد عمادالدین حاذق باشد تا وی را با این عمل پست‌شان توهین کنند؛ پس این امر بیان‌گر شکست و بیچار‌گی آن‌ها در مقابل دعوت‌گران می‌باشد. باوجود فشارهای رسانه‌ها بالای حزب التحریر و باوجود فشار‌ها بر مالک تالار تا مبادا ملکیت خود را به خدمت حزب التحریر قرار دهد؛ در واقع این امر بیانگر شکست و بیچارگی آن‌ها می‌باشد.                                        

بناءً ما در حزب التحریر به الله سبحانه‌و‌تعالی و مردمان مخلص امت پیمان می‌بندیم که وقوع همچو اعمال پست و احمقانه هیچ‌گونه ترسی را در ما ایجاد نخواهد کرد و هرگز از قوت ما چیزی کم نخواهد شد و بلکه در جلوی صف انقلابیون امت تا زمانی‌که رژیم‌های خائن و مزدور را از پا در نیاورده و قدرت از دست‌رفته این امت را باز نگردانیم، باقی خواهیم ماند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-تانزانیا

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه