شنبه, ۱۷ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ترامپ، گاوپرستان هندو را علیه مسلمانان تحریک می‏کند!
بسم الله الرحمن الرحيم

ترامپ، گاوپرستان هندو را علیه مسلمانان تحریک می‏کند!

(ترجمه)

خبر:

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا که به تاریخ 2020/02/24م در هند رفته بود، در مقابل جمع بزرگی از گاوپرستان هندو به ایراد سخن پرداخته گفت: «همانا ایالات متحده امریکا و هند برای دفاع از شهروندان‌شان به دلیل ترس از اسلام رادیکال یک‌دیگر را قوی همکاری می‌کنند، هردو کشور از درد و ترس تروریزم اذیت دیده‌اند.» ترامپ دولت هندو را ستود و گفت: «هند کشوری است که مفتخر به آزادی، حقوق افراد، حاکمیت قانون و عزت هر انسان است.»

تبصره:

دشمن الله (ترامپ)، در خطابۀ شوم خود در (24 ماه فبروری 2020م. در دهلی نو)، نسبت به حمله‌های پراکنده‌ی گاوپرستان هندو علیه مسلمانان و محرومیت مسلمانان از هرگونه ارائه خدمات و این‌که مسلمانان در آن کشور از هیچ حقوق برخوردار نیستند، به انواع مختلف قحطی و عذابی را که دولت هندو بر آن‌ها روا می‌دارند و دست به آتش زدن خانه‌ها، مساجد و محلات تجاری‌شان می‌زنند، هیچ سخن و اشاره‌ای ننمود.

در رسانه‌ها شاهد فیلم‌هایی از ظلم گاوپرستان هندو هستیم که به شکل‌گروهی و دسته‌جمعی بر "اطفال، زنان و مردان" بی‌دفاع مسلمان هجوم می‌آورند و آن‌ها را لت‌وکوب، عذاب و مسخره می‌نمایند. این کار  را تنها به جرم مسلمان بودن و یا به خاطری‌این‌که مسلمانان می‌گویند: پروردگار مان الله است و ما مسلمانان خواستار حقوق انسانی و شهروندی خویش هستیم، روا می‌دارند.

اما دشمن الله (ترامپ) با نشان دادن چراغ سبز بر نخست‌وزیر دولت هندو جنایت‌هایش را پوشانید. همه این مجرمین به تعقیب و پیگری مسلمانان هستند؛ نه به دنبال جنایت و جرم‌هایی‌که خودشان مرتکب می‌شوند.

دولت هندو اخیراً قانونی را تحت نام قانون ملیت تصویب نموده و در آن قانون به طور واضح بین ملیون‌ها مهاجر غیرمسلمان و مسلمانان تفاوت قایل شده و این قانون زمینه‌ی انکار مسلمانان به صفت شهروند هند را فراهم ساخته است. به این معنی که به مسلمانان هرگز دوباره تابعیت داده نمی‌شود و این قانون در کشوری‌که سال‌ها قبل اجدادشان فتح کرده بودند، حق تابعیت را از آن‌ها گرفته است. یک شَبه مسلمانان مقیم (صاحب مسکن و جای) کمتر از پناهندگان غیرمسلمان شده‌اند. از مسلمانان حق مالکیت سرزمین‌هایی‌که مدت طولانی در آن زندگی کرده‌اند و صاحب و مالک آن ملکیت‌ها می‌باشند، سلب شده است.

در حالی‌که کل حقوق مهاجرین غیرمسلمان را دولت هندو تضمین نموده، سپس دشمن الله، ترامپ می‌آید و وصف هند را می‌کند که کشوری است که در آن آزادی‌ها، حقوق افراد و حاکمیت قانون وجود دارد. سخنان ترامپ در مورد آزادی در هند، حقوق فردی و کرامت انسانی و حتی اگر او این را حق بداند که دولت هندو به حقوق مسلمانان توجه ننموده و علیه‌شان جرم کرده است و وقایع خونینی‌که پس از سخنرانی او باعث برانگیختن هندو‌ها شد، دلالت واضح و روشن بر این‌ است که تمام کشورهای کافر، مسلمانان را کمتر از حشرات می‌دانند و حتی حق زندگی را از ‌آن‌ها گرفته‌اند و مسلمانان از آزادی و عزت انسانی مستثنی هستند. چنانچه جنایت‌های دولت هندو طبق ادعای ترامپ مستثنی می‌باشد.

به طور کل همه مسلمانان از قانون به اصطلاح ملیت مستثنی هستند. آن‌ها هیچ حقی ندارند و حتی زندگی کردن به سرزمین‌شان، ‌درحالی که اکثر هندو‌ها مهاجرین هستند و با این حال ‌آن‌ها اتباع قانونی شمرده می‌شوند. در این حالت به طور قاطع نشان می‌دهد که ملت کفر واحد است و این‌که هیچ کس در دنیا با این ترامپ متکبر و نزدیکانش که علیه اسلام و مسلمانان‌اند نیست. بنابر این، ترامپ به هر کشوری‌که سفر می‌کند و بر می‌گردد، سران آن کشور را علیه مسلمانان تحریک می‌کند. از الله متعال می‌خواهیم که سرنوشت او  و مسیر او را همانند فرعون زمانِ حضرت موسی بگرداند که هر کودکی به دنیا آمده بود، از ترس تاج و تخت و اقتدار خود کشت؛ سپس نابودی آن به دست حضرت موسی گردید که در قصر خود، او را پرورش داده بود! این‌جاست که ترامپ وارد می‌شود و دست به قتل مسلمانان و از بین بردن سرزمین‌های‌شان، غارت کالا‌ها و ثروت های‌شان می‌زند؛ به هدف این‌که مسلمانی باقی نماند؛ اما الله بر هر امر غالب است و هرگز ترامپ و شریکان او مانع تحقق وعده الله برای رسیدن خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت نخواهد شد!

بنابر این، او را ذلیل خواهیم نمود؛ چنانچه قبلاً اجدادش را پدران ما خوار و ذلیل نمودند! انتقام خون‌های ریخته شده‌ی مسلمانان را خواهیم گرفت و بابرپا نمودن دولت خلافت و سیادت آن در جهان، عدالت و خوبی در سرتاسر زمین گسترش می‌یابد و این دولت مستحق قیادت و سیادت را در جهان دارد.

نویسنده: محمد «ابو هشام»

مترجم: پارسا «امیدی»

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه