Şam Halkının Düzenlediği Gösteriler, Otoritenin Kendilerine Ait Olduğunu ve İslam’ın Uygulanmasından Sonra da Doğal Dayanağın Kendileri Olması Gerektiğini Kanıtlıyor
- Kategori Suriye
- İlk yorumlayan ol!
- |
Devrik mücrim rejimin düşüşünden sonra Suriye’nin birçok şehir ve kasabasında çeşitli vesilelerle gösteriler düzenlendi. En son “Şebbiha” olarak bilinen yapılara karşı düzenlenen halk gösterileri, Suriye halkının zihninden asla çıkmaması gereken birkaç gerçeği ortaya koymaktadır: • Bu eylemler, otoritenin ümmete ait…
Devamını oku...



