جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :30 رمضان 1442
تاریخ میلادی : چهارشنبه، 12 می 2021م

شماره صدور:15/1442

دفتر مطبوعاتی
بريطانيا

اعلامیه مطبوعاتی

به توافق حکام مسلمان با اشغال‌گران قدس خاتمه ببخشید

(ترجمه)

حزبالتحریر- بریتانیا به خاطر عدم اقدام عملی برای دفاع از سرزمین مقدس فلسطین به ویژه شهر و مردم بیت‌المقدس (قدس) تظاهراتی را راه‌اندازه خواهد نمود.

ما همیشه گفته‌ایم و خواهیم گفت که آزاد‌سازی فلسطین از اشغال دولت یهود ظالم تنها توسط توافق دولت‌های عربی با حکومت‌های مسلمانان ممکن است. این حکام‌منافق به عوض بسیج‌سازی قدرت‌نظامی برای خاتمه بخشیدن اشغال، در جنگ مرحله‌ای اشتراک کرده اند تا قدرت اشغال‌گران را در حد افسانه ضعیف سازند. آن‌ها با اشغال‌گران قرارداد‌ها و پیمان‌های را امضا کرده اند و حتی آن‌ها را کمک کرده و اجازه داده اند تا این اشغال‌گران ظالم در سرزمین‌های ما پایگاه‌های خود را تأسیس نمایند. با وجود این همه خیانت؛ امت اسلامی قادر به خاتمه بخشیدن این ظلم از همان جایی که سرچشمه گرفته است، می‌باشد.

قدس در سرزمین مقدس با مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان قرار دارد و محل معراج پیامبر صلی الله علیه و‌سلم می‌باشد.

﴿سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ﴾ ]اسرا:1[

ترجمه: پاک و منزّه است اللهی که بنده‌اش را در یک شب از مسجد‌الحرام به مسجد‌الاقصی -که گرداگردش را پربرکت ساخته‌ایم- برد، تا برخی از آیات خود را به او نشان دهیم و که او شنوا و بیناست.

تا وقتی‌که رژیم‌های اشغال‌گر موجود باشند، اشغال و ظلم بالای مسلمانان ادامه خواهد داشت. کسانی‌که برای حکام "برده‌های غرب اشغال‌گر" بهانه می‌سازند و حتی علیه ختم کامل اشغال با تلاش مشترک ارتش مسلمانان مخالفت می‌کنند، در واقع جدا از امت مسلمه بوده و توکل و اطمینان آن‌ها هر روز به این پیروزی کاهش می‌یابد.

تظاهرات ما، نداء بالای تمام مسلمانان است تا واقعیت سیاسی و نظامی فعلی را بررسی نمایند و محدود به شعار‌های بد‌بینانه و شکست‌خورده گذشته باقی نمانند. وقتی‌که مسلمانان به الله سبحانه و‌تعالی و اوامر‌اش توکل داشتند؛ رومی‌ها، صلیبی‌ها و تاتار‌ها از سرزمین مقدس به زور اخراج گردیدند.

امروز تنها حکام خائن و بهانه‌های آن‌ها مانع تمام امت از پیروی و اطاعت به امر الله سبحانه و‌تعالی می‌گردند که همانا تأسیس خلافت راشده است که سرزمین‌های اسلامی و قدرت مسلمانان را وحدت بخشیده و ظلم و اشغال را یک بار و برای همیش خاتمه می‌بخشد.

تظاهرات در لندن ساعت 2 بعد از ظهر به روز یک شنبه 16 ماه می در Whitechapel Road پهلوی پارک التاب علی و در بیرمینگهام به ساعت 2 بعد از ظهر در همین روز در مقابل قنسلگری پاکستان در Bridge Street B1 2JS برگذار خواهد شد.

﴿وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَىٰ أَمْرِهِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ﴾ ]یوسف:21[

ترجمه: الله بر کار خود پیروز است، ولی بیش‌تر مردم نمی‌دانند.

یحیی نسبت

نمایندۀ مطبوعای حزب‌التحریر- بریتانیا

#Aqsa_calls_armies #AqsaCallsArmies
#OrdularAksaya #الأقصى_يستصرخ_الجيوش

مترجم: عبدالله صالحی

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه