سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :10 ربیع الثانی 1441
تاریخ میلادی : شنبه، 07 دسامبر 2019م

شماره صدور:04/1441

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

احزاب دولتی و شبه‌نظامیان آن‌ها نتوانستند حرف مردم را تحمل کنند؛ به همین دلیل مردم را به قتل رساندند

 (ترجمه)

بعد از شدت و ازدیاد فساد در مراکز دولتی، احزاب حکومت و جناح‌های مسلح آن که عراق را به خاطر تداوم اعتراض تودۀ عظیم از مردم در پایتخت و جا‌های دیگر، در لبه پرتگاه قرار دادند؛ سعی دارند تا مقاومت معترضین را تضعیف، از فعالیت‌های سیاسی در آینده جلو‌گیری نموده و از تأکید مردم مبنی بر ریشه‌کن‌سازی مقامات مفسد‌دولتی ممانعت کنند. این گروه‌های جنایت‌کار با تیراندازی بالای جوانان بی‌دفاع در چهارراهی الخیلانی و در نزدیکی منطقه السنک، شام روز جمعه به تاریخ 6 دسامبر 2019م با پوشیدن لباس‌های محلی و راننده‌گی موترها/خودروهای مختلف، باعث قتل‌عام بیش‌تر این افراد گردیدند. آن‌ها معترضین را تهدید نموده، خواستار تخلیه هرچه زودتر محوطه گرد‌همایی و باز گشت آن‌ها به خانه‌های‌شان شدند. در نتیجه این حملات بدبختانه 21 تن کشته، بیش از 120 تن دیگر زخمی و موتر‌های چندین طبقه‌ای نیز به آتش کشیده شدند. با دیدن این وضع نیرو‌های امنیتی مؤظف بر حفاظت معترضین، فرار را بر قرار ترجیح داده و به یک باره‌گی ناپدید گردیدند!

جای شک نیست که جاری‌ساختن خون مسلمانان با این شیوۀ شرم‌آور، هیچ جایگاه و عذر در اسلام ندارد. در واقع احساسات این گروه جنایت‌کار توسط احزاب‌دولتی، تحریک شده بود که می‌دانستند زوال حاکمیت وحشی آن‌ها فرارسیده و منافع حرام‌شان در معرض خطر قرار گرفته است. در این قضیه وکیل‌مدافع ایرانی موسوم به سلیمانی که حالا در بغداد به سر می‌برد، نیز در حمایت از این اقدام دولت چراغ سبز نشان داد. امید است وی نیز مورد خشم الله سبحانه‌و‌تعالی قرار گیرد. هم‌چنان در باره حالت مشابهی که مقامات دست نشانده تهرانی بالای مردم آورده است، چنین می‌گوییم که آن‌ها با مرتکب شدن چنین جنایات و کشتار درد‌ناک، پرچم زوال‌شان را بلند نموده و نفرت مردم را نسبت به خود بیش‌تر ساختند. هم‌چنان نفرت آن‌ها از منفعت رساندن به مردم عام حتی به اقلیت‌هایی‌که زنده‌گی‌شان را باید آسوده بگذرانند، دلیل ناکامی آن را هویدا می‌سازد.

در نتیجه، دولت ضعیف عبدالمهدی در شرایط سخت قرار گرفته است. چون فسادش افشا و پردۀ حیایش دریده شده است؛ زیرا سیاسیون کافر امریکایی از وی متنفر شده اند. امت مسلمان صرف با یک ادعای پوچ و بی‌معنی مورد تحریم، تهدید و بی‌اعتنایی نسبت به وعده‌های آن‌ها قرار گرفتند. امت‌اسلامی از گزند کفار‌ظالم در امان نخواهند ماند؛ امنیت، عزت و خلاصی از دام جامعه بین‌الملل حاصل نخواهد شد؛ مگر این که خلافت‌ حقیقی بر منهج رسول الله صلی الله علیه وسلم  برپا گردد؛ دولتی‌که ظلم و بی‌عدالتی را قبل از رسیدن به سرزمین مسلمین در نطفه خنثی کند. الله سبحانه‌و‌تعالی می‌فرماید:

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تُطِيعُوا الَّذِينَ كَفَرُوا يَرُدُّوكُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ فَتَنْقَلِبُوا خَاسِرِينَ * بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ

[آل عمران: 149-150[

ترجمه: ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید! اگر از کسانی‌که کافر شده‌اند اطاعت کنید، شما را به گذشته‌های تان باز می‌گردانند و سرانجام، زیانکار خواهید شد(آن‌ها تکیه‌گاه شما نیستند)؛ بلکه ولی و سرپرست شما، الله است و او بهترین یاوران است.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه عراق 

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه