پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :2 ربیع الثانی 1441
تاریخ میلادی : جمعه، 29 نوامبر 2019م

شماره صدور: 1441 / 02

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

حکومت عراق در میان فشار‌های خیابانی و حرص و آز احزاب حاکم ناپدید شده است

(ترجمه)

با توجه به تشدید اعتراضات مردمی که در شهر بغداد و بعداً به فرمانداری‌های استانی/حکومت‌های ولایتی مرکزی و جنوبی عراق گسترش یافت، وارد دومین ماهش شده است. این خیزش مردمی در نتیجه نارضایتی‌ها و جرایمی‌ست که توسط دست‌نشانده‌های سمبولیک علیه مردم انجام شده و هم‌چنین فساد مالی و اداری که این سرزمین را در گودال بدبختی فرو برده است، آغاز گردید. بناءً تقاضای جمعیت خشمگین مظاهره‌کننده‌گان در واقع لغو تمامی روندهای سیاسی بود. به حکومت عادل عبدالمهدی لازم بود تا سریعاً به مطالبات و خواسته‌های مشروع مردم پاسخ ارایه می‌نمود و ورقه استعفای خود را امضاء و شکست خود را می‌پذیرفت. مگر ما کاملاً مخالف این امر را مشاهده کردیم، طوری‌که نخست وزیر بخاطر سرکوب مردم، نیروهای مسلح را در صبح صادق روز پنجشنبه به تاریخ 28 همین ماه، به شهر ناصریه فرستاد. فلهذا نیروهای مسلح به محل تظاهرات هجوم بردند و خواستند با شلیک گلوله توسط سلاح ثقیله و ناریه اعتراضات مردمی را سرکوب و تجمع تظاهر‌کننده‌گان را پراکنده‌ کنند که در نتیجه آن قتل‌های عمدی صورت گرفت و 46 تن کشته و 200تن زخمی شدند. بدین سان، این امر دلیل واضع بر این‌ست که دولت حاکم برای حفظ بقایش در قدرت تلاس می‌نماید و هر مانعی که سد راه سود‌های حرام و ممنوعه آنان قرار بگیرد را نمی‌پذیرند، حتی به قیمت درد و رنج اهل‌شان و حتی به قیمت نابودی تمام مردم شان نیز تمام شود و نیز به سرقت هر آن چیزی‌که مال آنان نیست می‌‌پردازند. 

با این‌حال، ما مطمئین هستیم که امریکای کافر، کسی‌که این گروه فاسد را به میان آورده و برای آن‌ها اقتدار گذاشتن خنجر را بالای گردن‌های مردم  عطاء نمود تا تخریبی را که ماشین کثیف جنگی شان نتوانست توسط آن‌ها انجامش بدهند. بدین ملحوظ، یگانه دلیلی‌ست که از حضور همچو رهبران در قدرت  فایده حاصل نموده و نیز اوضاع کشور را نظارت می‌کنند. ‏اگر آن‌ها موفق به سرکوب تظاهر‌کننده‌گان توسط یک راه حل امنیتی یعنی با زور تفنگ شوند، آن‌ها در قدرت خواهند ماند و اگر آن‌ها شکست بخورند، آن‌ها را به شکلی عمدی دور می‌اندازند و در نهایت آنان را با اشخاصی جایگزین می‌کند که به خیانت و خدمت به دشمنان امت ادامه می‌دهند... ‏فلهذا منتظر غضب شدید الله سبحانه وتعالی باشید که در نتیجه تقدیم عمل تان انجام داده اید و هیچ چیز مسلمانان را از شر شما نجات نخواهد داد؛ مگر اعلام لغو دموکراسی کفری و حاکمیت توسط شریعت الله سبحانه وتعالی که از طریق آن شما در امان خواهید بود و کرامت انسانی را به‌دست می‌آورید.

﴿أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ﴾

[مائده: 50]

‏ترجمه: ‏‏آيا (آن فاسقان از پذيرش حكم تو بر طبق آنچه الله (سبحانه وتعالی) نازل كرده است سرپیچی می‌كنند و) جویای حكم جاهلیت (ناشی از هوی و هوس) هستند؟ آیا چه كسی برای افراد معتقد بهتر از الله (سبحانه وتعالی) حكم می‌كند؟‏

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه عراق

مترجم: زکریا وهاج

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه