پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :17 شعبان 1439
تاریخ میلادی : چهارشنبه، 02 می 2018م

شماره صدور:05/39

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

حملۀ مسلحانه به طارمیه، ۳۰ تن از فرزندان مسلمانان را شهید و زخمی نمود

(ترجمه)

حکومت‌های دست‌نشاندۀ کافر اشغالگر در عراق، قانون جنگل را در این سرزمین حاکم کرده است؛ جایی‌که جان و مال مردم بخاطر عدم نظارت بر تسلیحات، تعدد گروه‌های مسلح و پوشاندن مسئولیت‌های امنیتی، در امان نیستند. تمام این‌ها حکومت را مجبور کرده‌است تا کنترول‌اش را بالای تأمین امنیت و مجرمانی‌که جان مردم بی‌گناه را می‌طلبند، از دست بدهد. اما در واقع، عراق به میدان استدلال برای تکذیب فرقه‌ها، احزاب و وفادار‌های‌شان تبدیل شده‌است.

آیا ممکن است منطقۀ امنی چون طارمیه-که از جمله مناطق بغداد است- مورد چنین کشتار وحشتناکی قرار بگیرد و مردم آن بخاطر شهید شدن ۲۶ تن و زخمی شدن ۶ تن از فرزندان‌شان در یک شب، عزا دار شوند؛ آن هم بدون دفاع نمودن هزاران تن از نیروهای امنیتی که در هر طرف گسترده اند؟! چیزی‌که عجیب است، این است که رسانه‌ها بعد از این حادثه سریعاً اعلام کردند که حمله‌کننده‌گان از داعش هستند-گروهی‌که از قبول کردن هرنوع قتل در هر نقطه‌ای از جهان، درنگ نمی‌کند- و همانطور که جهان شاهد آن است، آنان این کار را بدون کدام تحقیق بین‌المللی انجام دادند. نمی‌دانیم آن‌ها در تشخیص هویت مهاجمین از کدام شواهد استفاده کرده‌اند، آیا دلیل‌شان لباس‌های سیاهی است که این قاتلان پوشیدند که آن‌ لباس‌ها در دسترس مردم قرار ندارند؟! این خون‌ریزی تا به کی بدون احساس شفقت و انسانیتی‌که مثل یک مانع عمل کند، یا همدردی با اشخاص متضرر برای تسکین دردهای‌شان ادامه خواهد داشت؟! یا آنانی‌که جان‌های‌شان را از دست داده اند، انسان نیستند؟ آیا مردم برای‌شان رئیس جمهور و وزیر انتخاب می‌کنند تا حقیقت چیزهایی را که اتفاق می‌افتند، یا حتی زبان دروغگوی دیپلومات‌ها، بطور مثال، اعلان عزا را از آنان بیاموزند؟!

ای مردم! وضعیت شما بهتر نمی‌شود و از عزت و امنیت بهره‌مند نمی‌شوید، مگر تحت حکومت یک حاکم ربانی؛ کسی‌که از منافع تان مطابق قوانین الله سبحانه وتعالی در دولت خلافت راشده به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه و سلم، مراقبت می‌کند. او تمام سرزمین‌های مسلمانان را از پلیدی‌های کفار اشغالگر-کسانی‌که خودشان را حاکمان و مشاوران آنانی وضع کرده اند که به دین و تعهد خویش خیانت کرده‌اند، یعنی مزدوران و دنباله‌روان شان- پاک خواهد کرد. انتخابات راه‌حل نیست، بلکه مقصد از آن تغییر چهره‌ها، طولانی ساختن ظلم و بیداد و فریب مردم همراه با نعره‌هایی‌که حیله‌هایش آشکار می‌شود و دروغ‌هایش گسترش می‌یابد. بناءً پروژه‌های کفری را رد کنید و به کاروان کسانی بپیوندید که برای نجات زندگی و آخرت شما کار می‌کنند.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ﴾

[آل عمران: ۱۱۸]

ترجمه: ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید، از غیر خودتان(دوست و) محرم اسرار نگیرید، آن‌ها از هیچ نابکاری در حق شما کوتاهی نمی‌کنند؛ آن‌ها دوست دارند که شما در رنج و زحمت باشید؛ به راستی دشمنی از دهان(و زبان) شان آشکار شده‌است، و آن‌چه سینه‌های‌شان پنهان می‌دارند، بزرگتر است. بی‌شک ما آیات و نشانه‌های(دشمنی آنان) را برای شما بیان کردیم، اگر اندیشه کنید.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه عراق

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه