پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
یهود رسماً در مغرب!
بسم الله الرحمن الرحيم

یهود رسماً در مغرب!

خبر

بنابر گزارش خبرگزاری فرانس پرس: اولین هیئت توریستی اسرائیل(رژیم یهود) برای اولین بار سفر تجاری خویش را به روز یک شنبه ۲۵تموز/یولیو۲۰۲۱م مستقیماً از از تل ابیب به مراکش آغاز می‌کند؛ این سفر ماه‌ها بعد از اعلان رباط برای عادی‌سازی روابط به میانجیگری ريیس جمهور سابق امریکا، دونالد ترام‍‍‍پ با رژیم یهود انجام می‌شود.

فعالان مغربی وگردشگران یهودی کلیپ‌های متعددی را در سایت‌های انترنتی به نشر سپردند که از استقبال اولین طیاره‌ای منسوب به رژیم یهود در میدان هوایی گردشگری مغرب فرود می‌آید و به روش‌های خاص با رقص و جشن استقبال می‌شود.

تبصره

طیاره‌های رژیم یهود نمی‌توانست در آسمان سرزمین‌های مسلمانان پرواز کند و یهود که پیرو این رژیم است، نمی‌توانست در خاک مسلمانان گام بگزارد! اگر برای مسلمانان خلیفه‌ای می‌بود، با یک کلمه و یا سخنی او  زمین  می‌لرزید، لیکن این بعد از سقوط دولت اسلامی صورت می‌گیرد، هنگامی‌که گروه از یهود توانستند به توطئه دولت بزرگ و خیانت حکام مسلمین رژیم خود را در سرزمین فلسططین تاسیس کنند؛ درین هنگام سرزمین‌های اسلامی به رژیم‌های ناچیز و ذلیل تجزیه شده و به رویبضات(حکام خائن) تسلیم داده شد؛  ورژیم یهود را برای حفظ بقای قانونی خود به رسمیت شناختند. تعدادی از این حکام خائن روابط دیپلوماتیک خود را با رژیم مسخ شده یهود بر قرار کردند و سپس به عادی‌سازی روابط به آن پرداختند، و این مغرب است که پس از تعدادی از دولت‌های عربی به این قافله می‌پیوندد.

این حکام خائن تصور می‌کنند به این اقدامات‌شان مسلمانان را به قانونی بودن رژیم یهود قانع می‌سازند؛ لیکن دچار توهم و خیال اند و چنین تصور در مورد آنان نادرست است. آنان حقیقت امت اسلامی رادرک کردند و حرص مسلمانان را به دین‌شان می‌دانند، و یقین دارند که مسلمانان  هرگز به رژیم یهود راضی نمی‌شوند! اقداماتی‌که برای عادی‌سازی روابط با یهود انجام دادند، نمی‌تواند از یهود جسمی طبیعی داخل جسم امت اسلامی تبدیل کند.

بزودی امت این حکام خائن را نابود می‌کند و آنان را در صفحات سیاه تاریخ می‌اندازد و بعد از تسلط به قدرت از دست رفته خود رژیم یهود را در یک چشم زدن نابود می‌کند و دولت اسلامی را بر منهج نبوی تاسیس که حزب التحریر برای اقامه‌اش تلاش می‌کند؛ و به اذن الله این امر بزودی انجام می‌شود.

نویسنده: استاد خلیفه محمد از ولایه اردن

مترجم: احمد طارق

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه