چهارشنبه, ۰۷ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
در زمان رویبضات(حکام فرومایه) از خیانت‌ها تجلیل می‌شود!
بسم الله الرحمن الرحيم

در زمان رویبضات(حکام فرومایه) از خیانت‌ها تجلیل می‌شود!

(ترجمه)

خبر

چهچه‌ای از دیوان سلطنتی اردن به وسیله تویتر به گوش می‌رسد و در آن آمده است: «اردن دهمین سالگرد خود را با اعتماد تجلیل می کند» (منبع: الجزیره-اردن)

تبصره

بعد از گذشت صدسال  از سقوط خلافت عثمانی و یا بیشتر از آن توسط دسیسه‌گران عرب و عجم؛ اردن تقسیمات طرح شده از سوی سایکس پیکو را تجلیل می‌کند، و این عکس‌العمل به مرحله خیانت‌کارانه حسین بن علی که انقلابی را به همکاری انگلیس علیه خلافت عثمانی به راه انداخت و بعد از انجام وظیفه‌اش، او را سلب صلاحیت و تبعید کردند، مهر تایید می گزارد و باید انگلیس‌ها  برای حفاظت از تأسیس کیان یهود و نفوذش در سرزمین مسلمانان، امثال این رژیم(دولت اردن) را می‌ساختند. رژیم حاکم در اردن به پیمانی‌که برای صلح با یهود عقد کرده بود، ادامه داده و علیه هرنوع انقلاب که بر مبنای عقیده اسلامی ایجاد شود و با فرهنگ‌شان هماهنگی داشته و تقاضا فرزندان این امت را برای قربانی دادن در  راه الله سبحانه وتعالی اجابت  کند و موافق به باور جنگی افراد، افسران و فرماندهان اردو، برای دفاع از دین، امت و قضایای امت باشد، مبارزه می‌کند.

ظلمی‌که مردم را پایمال کرده و از پا در آوده، به تمام صاحبان بصیرت نمایان شده است. جامعه از این نظام، که فقر، گرسنگی، و تباهی را اشاعه می‌کند، سالم نمانده است. این نظام برای  خوشنودی  یهود بالای فرزندان این امت مجازات سنگین را اعمال می‌کند و غافل از مراقبت هرکس به‌جز مقامات دولتی است و علاقه‌مند پیروی غرب که این برنامه را ایجاد کرده است، می‌باشد.

آنچه امروز بالای مردم اردن و تمام امت اسلامی می‌گذرد، راه‌حل‌اش تنها مبارزه جدی برای وحدت سرزمین‌های اسلامی در زیر سایه حاکمیت دولت خلافت بر منهج رسول الله ﷺ و زیر فرمان یک امیر، که از عقب‌اش جنگیده می‌شود و به او پناه برده می‌شود، می باشد. درین هنگام بنده‌گان الله سبحانه وتعالی و شهرهای اسلامی در امان بوده و سیرت فاتحین اعاده می‌شود. حزب التحریر شما را دعوت می‌کند که درین راه باید مسابقه کنید و از یکدیگر پیشی بگیرید.

نویسنده: دکتور عبد الله ناصر-ولایه اردن

مترجم: احمد طارق

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه