شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
سیسی به امر بادارش امریکا، می‌خواهد حفتر را از چنگال نوکران انگلیس نجات دهد!
بسم الله الرحمن الرحيم

سیسی به امر بادارش امریکا، می‌خواهد حفتر را از چنگال نوکران انگلیس نجات دهد!

خبر

پس از دستیابی به دولت شناخته شده بین المللی، مصر ابتکار عمل را برای حل بحران لیبی آغاز کرده است که در تقابل این کشور با نیروهای نظامی جنرال خلیفه حفتر پیروزی‌های مهمی به دست آمد. ابتکار عمل با عنوان "اعلامیه قاهره" شامل یک پیشنهاد آتش‌بس است که از دوشنبه ۸ جنوری آغاز می‌شود... این ابتکار عمل براساس نتایج اجلاس برلین، که در ژانویه گذشته برگزار شد، انجام شد و با دعوت طرفین درگیر به پیروی از تحریم تسلیحاتی به لیبی و کار برای دستیابی به یک توافق سیاسی پایان یافت. این شامل پنج مقام نظامی از هر یک از طرفین درگیری است. ( منبع: بی بی سی، 8 جون 2020م)

تبصره

سیسی نقش خود را برای خدمت به آمریکا با ارائه پیشنهادات و راه‌حل‌هایی به طور کامل به نفع خود انجام می‌دهد. این اعمال را برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی در لیبی و به خاطر نجات شریک‌اش حفتر، که مزدوری امریکا است، پس از این پیروزی، هم‌پیمان  دولت سراج مزدور انگلیس بود... آمریکا از سیسی می‌خواهد که این کارها را به منظور این اهداف انجام دهد:

1- بلندبردن نام‌اش به عنوان رهبر مهم عرب در منطقه، مشابه جمال عبدالناصر؛

2- نجات دادن حفتر از شکست‌های پی‌درپی و سقوط شهرها و مناطق تحت کنترول‌اش به صدها کیلومتر.

معلوم شده است كه حاكم مصر امید آمریكا برای منطقه است و سیاست آمریکا را اتخاذ می‌كند؛ زیرا دولت مصر توانایی بیرون شدن از خطوط كشیده شده  توسط امریکا را ندارد. بنابراین ما از اعمال این حکام متعجب نیستیم كه به نفع غرب کافر است. پس سیسی و امثالش از حاكمان مسلمان، مزدورانی هستند که هیچ احساسی ندارند؛ زیرا آن‌ها حقارت و رسوایی را بوجود آوردند و ما از این‌كه چگونه عقل‌های‌شان را و سرزمین‌های خود را تسلیم كردند، متعجب نیستیم و پس آن‌ها بدون اراده و بدون عزت شدند.

پس حیاء از آن‌ها دور می‌شود، به اقتباس این گفته: «إِذَا لَمْ تَسْتَحْيِ فَاصْنَعْ مَا شِئْتَ» یعنی اگر تو حیاء نداشتي هركارى را كه بخواهى انجام می‌دهی. سیسی به دلیل عدم حیاء در وى آن‌چه را که آمریکا از او بخواهد انجام می‌دهد. او از نیاکان‌اش که در مزدوری اسم‌شان با خیانت یاد می‌شود، پند نمی‌گیرد، که امت آن‌ها را می‌شناخت؛ چنان‌چه حالا خودش را می‌شناسد.

فرزندان مخلص امت از مزدوری سیسی برای آمریکا آگاه هستند. ما از مردم ما در لیبی می‌خواهیم تا نوکران فرومایه خائن را اعم از نوکران انگلیسی مانند "سراج" و یا نوکران آمریکایی مانند "حفتر" را به دور اندازند و از حزب التحریر حمایت کنند، که وعده داده است که هر مزدور و خائن را برای این امت شریف آشکار نماید. به زودی دولتی‌که در آن شوکت و عزت مسلمانان است، برای جدا کردن تمام کسانی‌که با امت اسلامی فریب و نیرنگ انجام‌می‌دهند و کسی‌که به غیر ما انزل الله حکم می‌نماید بر پا می‌شود و آن به زودی می‌آید که آمدن آن دولت وعده الله سبحانه وتعالی و بشارت پیامبر صلی الله علیه وسلم است. بلی خلافت راشده بر منهج نبوت که ریشه این حکام مزدور را از بیخ و بن می‌خشکاند و این از خواست الله سبحانه وتعالی دور نیست.

نویسنده: استاد محمد طاها الزیلعی

برای رادیوی دفتر مرکزی مطبوعاتی حزب التحریر

مترجم: احمد صابر "خالد"

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه