پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام گمراه کننده؛ نه رهبران هدایت کننده!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام گمراه کننده؛ نه رهبران هدایت کننده!

(ترجمه)

خبر

وزارت امور اسلامی سعودی بیان داشته است که: "بازگشایی دوبارۀ مساجدِ جامع و سایر مساجد به روی نمازگذاران، وابسته به فیصلۀ  اولی الامر و هیئت کبار علماء، بعد از بررسی تمام جوانب طبی و صحی آن می‌باشد." (منبع: خلیج آنلاین)

تبصره

سخن از اوضاع غیر طبیعی که امت امروز به آن دست و پنجه نرم می‌کند، نتیجۀ خیانت انسان‌های نادان و ناتوانی می‌باشد که غرب آنان را به عنوان حکام بالای امت اسلامی نصب نموده است. این همه در حالی است که هدر دادن خون و سرمایه‌های امت، زیر پا کردن مقدسات آن و جنگ کردن با الله و رسول او و مؤمنان توسط این حکام از امور ساده و آسان گردیده است؛ اما جرئت بی مورد و گستاخی این طاغوت‌ها در برابر شریعت الله سبحانه وتعالی در ماه مبارک رمضان سال جاری بیشتر و شدیدتر شده است. ایشان را کسانی از همکاران‎شان یاری می‌کنند که دوست دارند فحشا در سرزمین‌های مسلمانان عام گردد و علمای درباری که از این حکام، أولی الأمر شرعی ساختند و اعمال زشت و ناپسند آنان را برای‌شان نیک و خوب و جلوه می‌دهند.

این گمراه‌کننده‌ها به تفرقه‌اندازی میان مسلمانان در شروع رمضان اکتفا نکردند؛ بلکه با پیروی و بر اساس قوانین توافق‌نامۀ سایکس‌پیکو همه ساله این کار را انجام می‌دهند و با کارهای رزیلانه و پست‌شان از حد گذشتند و ماه صیام را هتک حرمت کردند و با پخش نمودن اعلان رمضانی توسط انسان خبیثی‌که عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب یهود را در سرزمین مبارک فلسطین رایج می‌سازد. آنان با پخش و نشر سریال‌های که به سوی فحشا و بی‌بند و باری فرا می‌خواند و هم‌جنس‌گرائی را شایع می‌سازد در جنگی بسیار خطرناک بر ضد عقیدۀ امت اسلامی، فرهنگ و ارزش‌های آنان قرار دارند.

در عوض این‌که خانه‌های الله سبحانه وتعالی را به روی روزه‌داران باز کنند تا در آن به الله سبحانه وتعالی نزدیک گردند و با اصرار از او بخواهند تا بلاء و وباء را از ایشان دور کند؛ می‌بینیم که از این وباء، در تداوم بسته نمودن مساجد و تعطیل نماز جمعه و جماعت و اصرار به پایبندی بر این کار، در طول ماه مبارک رمضان بهره‌گیری می‎کنند؛ با وجودی‌که از لحاظ شرعی تعطیل نماز جمعه و جماعت جواز ندارد. آن‎چه که به صورت قطعی دلالت بر این دارد که هدف نهایی از وجود این طاغوت‎ها فقط جنگ با دین الله و بازداشتن از راه اوست. اگر در نزد این نظام‌ها چیز اندکی از آن‌چه که ادعا دارند، مبنی به این‌که هدف اساسی از فیصلۀ توقف نمازها، عبارت از مصلحت مردم و سلامت ایشان است، اما می‌بینیم که در فروشگاه‌ها و دیگر اماکنی که رفت و آمد مردم بیشتر می‌باشد، هرگز جهت گرفتن احتیاطات لازمه، مصلحتی مد نظر گرفته نشده و تدابیری مراعات کرده نمی‌شود. گویا بهانۀ گم کردۀشان را برای بستن مساجد، در کرونا یافتند. الله سبحانه و تعالی می‌فرماید:

﴿وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَن يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ﴾

[بقره: 114]

ترجمه: و چه كسي ستمگرتر از كساني است كه نگذارند در مساجد و اماكن عبادت خدا، نام خدا برده شود؟

به همین خاطر بزرگ‌ترین چیزی‌که مسلمانان در این زمان به آن آزمایش می‌شوند عبارت از دوری اسلام از زندگی‌شان و وجود حکام ذلیل و همکاران‌شان است؛ کسانی‌که شاخه‌های باقی‌ماندۀ اسلام را هدف قرار دادند و می‌خواهند تا شاخه شاخۀ آن را بشکنند و بعد از آن‌که شاخۀ حاکمیت شکست و دولت خلافت سقوط کرد؛ آن‌جاست که از سرگیری زندگی اسلامی با بازگشت خلافت و حاکمیت اسلام را منع می‌کنند.

این گناه، ظلم و فسق برای حکام کافی است که تمام آنان بدون استثناء اسلام را تطبیق نمی‌کنند و به غیر آن‌چه که الله سبحانه وتعالی نازل کرده است، حکم می‌کنند. بنا بر این هیچ یک از حکام امروزی به هیچ عنوان أولی الأمر نیستند و فرمانبرداری‌شان از لحاظ شرعی واجب نیست، بلکه بر مسلمانان لازم است تا ایشان را از تخت‌های‌شان دور سازند و نظام‌های فاسدشان را که مزدور غرب است، نابود کنند و با خلیفۀ که برای مسلمانان به کتاب الله و سنت رسولش حکم کند، بیعت کنند تا زمین را بعد از آن‌که با ظلم و ستم پر شده بود، با عدل و نورش پر سازد.

نویسنده: فاطمه بنت محمد

مترجم: احمد صادق "امین"

 

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه