سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
فلسطین، نگین سرزمین‌های اسلامی
بسم الله الرحمن الرحيم

فلسطین، نگین سرزمین‌های اسلامی

(ترجمه)

خبر

تلاش مذبوحانۀ رسانه‌ها در رمضان برای ترویج عادی‌سازی روابط با موجودیت یهود!  

تبصره

وقتی‌که دولت اسلامی وجود داشت و حاکمیت از آن الله سبحانه وتعالی بود، غزوه‌های چون بدر، فتح مکه، جنگ قادسیه، فتح اندلس، نبرد زلاقه و جنگ عین جالوت در ماه مبارک رمضان واقع گردید… و هنگامی‌که دولت اسلامی از صحنۀ زندگی دورشد، ماه مبارک رمضان ماه عادی‌سازی روابط با یهودیان گردید. به درستی که راه را گم کرده‌‌اند و زیان نموده‌اند و اموالی‌که مصرف نمودند برای‌شان زیان‌آورشد و ان‌شاء الله پیروز نمی‌گردند.

اما مفاد عادی‌سازی روابط در چیست که در میان رسانه‌ها این قدر سر و صدا برپا کرده است؟

خلاصه این‌که برای هر مسلمانی‌که به دین خود اخلاص و به قضایایی امت احساس داشته باشد؛ لازم است که در رابطه به مسائل فلسطین عکس‌العمل و احساس درستی شرعی انجام دهد. به خاطری‌که این مشکل یک سرزمین اسلامی می‌باشد و توسط جمعیت کوچک از یهود، به توافق و همکاری حکام مسلمانان غصب گردیده و بر این قطعۀ زمین، دولتی را به نمایند‌گی از غرب کافر و استعمارگر برپا کرده است. موجودیت دولت یهود یک حضور غصب‌گرانه برای همه فلسطینی‌ها می‌باشد؛ نه یک دولت اشغالگر برای سرزمین‌های ال67.

هم‌چنان راه دیگری برای خلاصی از مسائلی‌که امت اسلامی به آن گرفتار هستند، وجود ندارد؛ مگر این‌که از خواب غفلت بیدار شوند و راه‌حل شرعی و صحیح و درست را مطابق به شریعت به مشکل فلسطین جست‌وجو کنند و این یعنی جهاد ارتش‌ها که بجنگند در راه الله  سبحانه وتعالی برای ریشه‌کن‌سازی موجودیت یهود چنان‌چه الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ﴾

[بقره: 191]

ترجمه: و آنان را هر کجا که بیابید، بکشیدی‌شان و از آن‌جا که شما را بیرون کرده‌اند، آنان را بیرون کنید.

و اگرمانع وجود دارد که صد راه حرکت ارتش‌ها می‌شود، پس به خاطر انتشار دعوت به سوی اقامه خلافت بر منهج نبوت، آزادی امت اسلامی و حاکمیت آن‌چه الله سبحانه وتعالی فرستاده تلاش کنید. با آغاز یک آماده‌گی جدید و جدی برای برگشت آزادی سرزمینی‌که از آن‌جا رسول الله به معراج رفتند و تا آن زمانی‌که حالت صلح و جنگ باقی مانده باشد، تسلیمی و غفلت به اندازه وجب تحت هر توجیه در سرزمین فلسطین حرام است.

نویسنده: أسامه الثوین

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه