جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
بیرون‌کردن اعضای بدن؛ قصاوت دیگری‌ علیه مسلمانان اویغور چین و یک بی‌احترامی دیگر به حکام جهان اسلام!
بسم الله الرحمن الرحيم

بیرون‌کردن اعضای بدن؛ قصاوت دیگری‌ علیه مسلمانان اویغور چین و یک بی‌احترامی دیگر به حکام جهان اسلام!

(ترجمه)

خبر:

در شورای حقوق بشر در روز سه‌شنبه در جنیوا، وکیل حمید سابی، یافته‌های یک دادگاه‌ چینی را ارایه کرد؛ دادگاه مستقلی‌که در خصوص بیرون‌کردن اجباری اعضای بدن برگزار شده است. او نتیجه‌گیری کرد که شواهد واضحی وجود دارد که چین اعضای بدن انسان‌ها را بیرون می‌کند و در حدود 20 سال است که جان انسان‌ها (به شمول مسلمانان اویغور) و اعضای گروه مذهبی فالون گانگ را توسط آن می‌‌گیرد و همین حالت هم‌اکنون جریان دارد.

دادگاه نهایی گفته است: «بعضی بازداشت‌شده‌ها کشته‌شده و شماری‌ هم هنوز به‌خاطر گرده‌، جگر، قلب، شش، چشم و پوست خود تا زمان کشیدن‌ آن‌ها و بازگشت این اعضاء به بازار فروش، زنده مانده‌اند.»

آقای سابی به شورا گفت که دولت‌های عضو سازمان ملل یک وجیبه‌ی قانونی دارند تا در برابر گزارش نهایی دادگاه در ماه جون واکنش نشان دهند، این دادگاه یافته است که "کمیسیون جنایات علیه بشریت، علیه فالون گانگ و اقلیت‌های اویغور، این قضیه را ورای شک‌های متعارف ثابت کرده است. (منبع: اندپندنت)

تبصره:

چه یک تناقضی! رژیم چین؛ رژیم فرومایه‌ی جنایت‌کارِ کمونیست، مردم مسلمان را در سرزمین‌اش تحقیر می‌کند؛ موضوعاتی را مطرح می‌کند و توسط آن مردم اویغوری خود را قتل عام ‌کند، مردها را در اردوگاه‌ها برای شستشوی مغزی توسط افکار سکولار کمونیست، در بازداشت نگه‌می‌دارد، هرقسم هویت اسلامی را در این مناطق تحریم کرده و هنوز این رژیم جنایات بزرگی را مرتکب می‌شود، این را قابل قبول می‌داند تا اعضای زنده‌ را از بدن افراد زنده -مردم مسلمان- بیرون کند. 

این تحقیر و ظلم علیه مردم بی‌گناه انجام می‌شود. آن‌ها این را پسندیده می‌دانند تا با اعضای بدن مسلمانان نفس بکشند و با چشمان‌شان ببینند، اما هنوز بدن زنده‌شان را در کشور خود نمی‌خواهند. جهنم زمینی برای این مردم بی‌گناه در حال وقوع است، الله سبحانه وتعالی این رنج‌شان را آسان کند.

ما با صفحات غم‌انگیزی از تاریخِ نابودکردنِ انسان‌ها و تمدن‌شان برخورد کرده‌ایم... مانند ازبین‌بردن امریکاییان بومی، فرانک‌انشتاین شرم‌آور، آزمایشات بالای مردم امریکای جنوبی و دیگر نقاط جهان و استفاده‌ی بمب‌های شیمیایی و اتمی بر بی‌گناهان از دیگر جنایات امریکاست.

در کنار آن،‌ ما شیاطینِ خاموشی در بین حکام خود در سرزمین‌های اسلامی داریم. به‌طور مثال، آخرین آن این خبر که رجب طیب اردوغان از سرمایه‌گذاران چینی، به‌خاطر اقتصاد محاصره‌شده‌اش استقبال کرد. او بدین طریق باور خود را در خصوص سیادت و تسلط چین بروز داده است. اما آقای اردوغان، کسی‌که ارزش‌های اسلامی را به شکل شدید آن در سرزمین پرقدرت اسلامی‌اش رشد داده‌، در برابر در بند بودنِ بیش از یک میلیون مسلمان ترک در منطقه‌ی غربی سینکیانگ چین و مجبورکردن یک میلیون دیگر برای پیونددادن‌شان با دیگر اقلیت‌ها، خاموشی مطلق اختیار کرده است. این یک عقب‌گرد از یک دهه‌ی قبل است، زمانی‌که او گفت: «اویغوری‌ها توسط دولت چین به ساده‌گی قتل عام شده و من از این قضیه رنج می‌برم.» (منبع: نیویورک تایمز)

مردم اویغور و دیگر مردم از بدترین نوع شکنجه و عذاب رنج می‌برند و دولت جنایت‌کار چین قادر شده است تا با گستاخی بیشتر این کار را انجام دهد. زمانی‌که هیچ نیروی برای توجه به سرزمین‌های اسلامی و حکام آن وجود ندارد، آن‌ها به انجام اقدامات پست و غیرانسانیِ‌شان علیه مسلمانان ادامه می‌دهند. گویاکه رشد اقتصادی‌شان یک عذرِ قابل قبول برای ساکت‌ماندن در برابر این قصاوت است. ما تنها اردوغان را نداریم، بلکه سلمان و خان هم وجود دارند و این لیست ادامه دارد. این به بالابردن پرچم خیانت و ظلم در روزی‌که هیچ بازگشتی نخواهد بود، برای‌شان منجر خواهد شد. از ابن عمر روایت شده که رسول‌الله صلی‌الله علیه وسلم فرموده اند:

«إِذَا جَمَعَ اللَّهُ الأَوَّلِينَ وَالآخِرِينَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرْفَعُ لِكُلِّ غَادِرٍ لِوَاءٌ فَقِيلَ هَذِهِ غَدْرَةُ فُلاَنِ بْنِ فُلاَنٍ» (صحیح‌البخاری 5823، صحیح مسلم 1735)

ترجمه: زمانی‌که الله (سبحانه وتعالی) نسل‌های نخستین و آخرین را در روز قیامت با هم گرد‌می‌آورد، برای هر فرد خائن پرچمی را بلند خواهند کرد. اعلان خواهد شد که این خیانت این شخص، فرزند فلان شخص می‌باشد.

فقط با امان اسلام، مقام انسان درک شده و حمایت و حفاظت از او به شکل کامل انجام خواهد شد. زمانی‌که اسلام در سراسر سرزمین‌های اسلامی تطبیق شود، وضعیت‌شان رشد خواهد کرد، دوزخ زمین ازبین رفته و مسلمانان و غیرمسلمانان در کنار هم به خوشی زنده‌گی خواهند کرد.

نویسند: منال بدر

برای دفتر مرکزی مطبوعاتی حزب‌التحریر

مترجم: تمیم افشار

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه