جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رؤسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران اجازه نمی‌دهند که نظام سوریه سقوط کند!
بسم الله الرحمن الرحيم

رؤسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران اجازه نمی‌دهند که نظام سوریه سقوط کند!

(ترجمه)

رؤسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران ویدیو کنفرانس سه جانبه‌ای را در تاریخ 7/7/2020 برگزار نمودند. در ختم کنفرانس تأکید بر این شد که "درگیری در سوریه حل نخواهد شد؛ مگر از طریق یک روند سیاسی به رهبری سوری‌ها و همکاری سازمان ملل در این خصوص." (منبع: آژانس خبری آنادولو)

این توطئه‌گران اجازه نمی‌دهند که اقداماتی برای سرنگونی رژيم ظالم و جنایتکار بشار صورت بگیرد و به عوض از بین بردن رژيم بشار اسد، آن‌ها توافق نموده اند که روابط سیاسی‌شان را ادامه دهند. در این بیانیه تاکید بر لزوم آرامش در شهر ادلب از طریق اجرای توافقنامه‌هایی در این خصوص صورت گرفت. اجرای این توافقنامه میان آن‌ها باعث مفاد بیشتری بین آن‌ها شده است و به همین خاطر در تلاشند تا بقیه آن را نیز عملی کنند، به ویژه از بین بردن آنچه که آن‌ها آن را گروه‌های "رادیکال یا تروریست" می نامند. در واقع آن‌ها گروه‌هایی هستند که بخاطر از بین بردن نظام سکولاریستی سوریه کار می‌کنند.

این توطئه‌گران بر" مهم شمردن روابط خود از طریق  همکاری‌های مشترک اقتصادی با تقویت هماهنگی در زمینه‌های مختلف" تأکید کردند. آنچه برای آن‌ها مهم است، فقط اقتصاد است؛ نه نجات مردم از ظلم و ستمگریی‌که جان میلیون‌ها تن از مردم سوریه را گرفته و آواره ساخته است، خانه ها، مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها را از بین برده اند...

بنابر این، دسیسه‌ای را که اردوغان با شرکای روسی و ایرانی خود بخاطر تایید مردم سوریه و انقلاب آن‌ها در پیش گرفته است، بخاطر خنثی‌سازی انقلاب و جلوگیر از بازگشت دوباره اسلام است.

مترجم: عبدالله حماس

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه